Äntligen !!!!!

I dag har det hänt! ...Och jag var inte med. Lillmatte Kinna kom och hämtade Pippi för en stunds lek med "moster" Kyra i vattnet vid sjön Uspen.... Då plötsligt simmade hon för första gången i sitt liv. Om man inte räknar förra gången i tvärsjön då hon mer eller mindre dök på huvudet i och i halvpanik tog sig upp på en räddande stenbumling i vattnet. ;)

Hej hopp i det blå!


Hej där vänta på mig!! Pippis första simtag!


Effektiv simning,... Hm, jag vet inte det jag! ;)


Pippi plockar in en dummy! YEEAH!!!



Kommentarer
Postat av: suzanne

Grattis!!

nu har hon knäckt nöten och Anette slipper bada :-)

2011-06-27 @ 08:15:37
Postat av: Birgitta

Nu är vi lättade allihop, skönt Anette. Bra jobbat Kyra.

2011-06-27 @ 12:34:40
URL: http://jaktlabradorer.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0