Livet är en fest, håll med om det folk och fä....

Åtmionstone när träningen går över förväntan bra och det lilla monstret håller ihop nästan lika länge som en träningsvan vuxen hund.
Hon har kvaliteer den lilla damen som jag känner mig otroligt ödmjuk inför.
Hon är glad och snäll mellan huggen och anfallen och det är ju bra eller hur.... Nej skämt och sido!
Pippi har lugnat ner sig jättemycket och de där knäppanfallen där hon kom flygande rakt på mig har minskat till kanske en eller två om dagen. :)  Sätt det i relation till cirka femtio om dagen.

Hennes stora rädsleperiod verkar lugna sig märkbart.

SMÄLLARE ÄR DET VÄRSTA JAG VET, NÄST FÖRÄLDRAR SOM LÅTER UNGARNA SKJUTA DEM NÄR LUSTEN FALLER PÅ!!!!!!

Var i helsicke finns respekten för andra individer?? Var finns hänsynstagandet till andra individer när man skjuter smatterband klockan 8 på kvällen i ett villaområde fullt med småbarn.

Näe, ta och ramla in i ett brännnässelsnår ni egoistiska människor!!

Pippi blev rädd och sprang till mig med svansen nästan mellan benen. Och med en tidigare skotträdd hund höll jag på att gå i taket av irritation.
Som tur var fanns massor med levergodis i fickan som hon fick leta efter i gräset och det verkar som hon glömde av det otäcka...För stunden i alla fall?!


Kommentarer
Postat av: Birgitta

Fy så trist med smällare som skrämmer våra hundar. Dom får gärna ramla in i nåt värre än brännässlor, getingbo kanske? Så mycket dom kan förstöra för oss. Bra att hon ville leta upp godisarna.

Haha springer hon bara rakt på dig 1g/dag. Om en månad gör hon det inte alls. Allt blir bara bättre. Trevlig midsommar/B

2011-06-23 @ 09:25:37
URL: http://jaktlabradorer.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0