Morgonpromenaden ...

fick bli en kort träningsstund inne i vår lilla skog istället. Pippi fick göra riktigt korta linjetag i morse. Måste jobba på att få lite rakare linjetag. Vill helst inte använda mig av stigar osv... Så vi kör denna veckan med korta raka fina linjetag tänkte jag.

Hon har en bra stadga för att vara så ung tycker jag. Idag fick hon sin första dubbelmarkering, inga problem. Men vad hon har börjat strula runt fötterna...gillar jag inte.

Ja, vi har att jobba med framöver inte risk för annat inte... ;)

Kommentarer
Postat av: pärle

Hej..

Hittade din blogg inne på vovvesidan..

Skoj o kolla andras bloggar..

//pärle..

2011-06-28 @ 09:12:44
URL: http://perlemorsan.bloggplatsen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0