Pippis bror blev ju Bisvalp...

Tänk vilken stolthet! ;) 

Igår var jag på ett  möte uppe på klubben. Vi i US hade en dialog med styrelsen. Jag tror vår nya ordförande blir så bra för klubben.  Nu börjar snart våra sommarkurser, undrar just om vi får ihop folk i år...???   Pippi fick i alla fall träffa den store Schäferfarbrorn Zingo. Att han stod ut med hennes attacker är helt fantastiskt.  Jag är så glad för varje snäll hund Pippi får träffa inom våra olika raser. Och jag märker hur lär sig allt mer hur man uppför sig.

Tyvär hade jag ingen kamera med migså några bilder blir det inte i dag. Men jag fick en sådan fin bild på bröderna Totte och Ture från deras utställningspremiär i Hasslarp. 

Visst är de fina, Totte står först och därefter bis-valpen Ture.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0