Många funderingar...

kan man inte låta bli att få när det kommer till det där med att gå kurs. Jag vill gå tävlingslydnadskurs med Pippilotta men inser att en så ung hund bättre behöver allmänlydnadspasset. Kanske skall det bli primiär för denna typ av kurs för mig?!

Därefter är det dags att se sig om efter en bra jaktkurs i närheten...
Ja herregud vad tankarna flyger omkring just nu.

Pippi har varit hos mina föräldra hela förmiddagen tillsammans med Kyra, nu ligger hon helt utslagen i fåtöljen bredvid mig. :)
Det tar tydligen på krafterna! FAst det har det gjort på mig också. Jag är så trött jag med, kankse en liten tupplur vore något??? Ja jag tror faktiskt det! Nu skall jag sussa gott en kort stund!

Kommentarer
Postat av: suzanne

sov sött :-)

2011-08-11 @ 20:29:00
Postat av: C.L

tävlingslydnad kan man gå på redan som valp.. så jag tycker du skall köra på den direkt =) KRAM!

2011-08-14 @ 18:07:35
URL: http://www.fago.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0