Pippi börjar bli allt mer ....

stressad av att göra ingenting. Jag behöver får lite tips på stillasittande aktiviteter. Någon som vet ????

igår kväll åkte det superbra bandaget av, som vetten hade satt på . Jag försökte sätta tillbaka den lilla gröna lappen som vi skulle vara så måna om. Idag åkte det av igen,...i bilen.Trots hudben och vaniljben!!!!

Igår kväll hade hon antagligen ruskigt ont för hon var superstressad.  Hade lite metacam hemma som hon fick efter en halvtimma lugnade hon ner sig och kunde somna i soffan.

Idag bestämde jag mig för att nu åker tratten på trots allt....

Tar man av bandaget blir det tratt på! ... Inte lätt att bli förstelnad på 3 ben och en förstor tratt! :)


Kommentarer
Postat av: Birgitta

Stackars lilla Pippi. Har du märgben till henne som variation på vaniljbenet? Ursköljt tycker jag så blir de inte dåliga i magen.

Klart tratten skall vara på, man kan inte begära att hon inte rör bandaget.

2011-08-30 @ 20:20:18
URL: http://jaktlabradorer.blogspot.com
Postat av: Linn

Kan ni inte träna specialsök? Till en början är ju hunden bara sittandes framför en när man tränar det, bra stillasittandes aktivering.

2011-08-31 @ 08:34:44
URL: http://hundlycka.blogspot.com
Postat av: Birgitta

Jaha, då var det vår tur att besöka veterinären med ett öga. Ett litet sår på hornhinnan så det var inte så illa som för Pippi. Salva två ggr/dag bara, betydligt enklare än du haft det.

Vad är det för busar vi har?

2011-09-01 @ 21:37:08
URL: http://jaktlabradorer.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0