En spännande dag i skogen.

Idag styrde vi kosan till skogs. En glad liten Pippi skuttade glatt iväg allt mindre bekymrad av kopplet.(Tänk om det även hade gällt mig, koppeltrassel är det värsta jag vet. Gissa vem som ser till att det blir så hela tiden?!)
Bambi på hal is kunde gälla för både mig och hundarna. Förstår inte varför Roffe aldrig halkar???
Han menar att det beror på hur man sätter ner fötterna??? ... Jaha det finns ju så många sätt!?

Hur som helst hade vi tre lyckliga jyckar som skuttade omkring för glatta livet. Nåja, det var en lätt överdrift kan man nog säga. En av dem gick långsamt hela tiden, Tanja har antagligen halkat under gårdagen för nu haltar hon ordentligt. det märktes tydligt efter promenaden. Hon har riktigt ont min prinsessa. Så nu blir det Rimadyl och vila ett tag.

Jag och Pippi
 


En trött liten Pippi vilar med bästisen Tanja!



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0