Livet med våra kära fyrbenta kan bli så långt, eller så oväntat kort....

En fyrbent vän somnade i lördags in så fridfullt i sitt hem. Jag har följt honom sedan han varit valp och gick valpkurs för mig.  Jag har sett hur han busat med sin matte, gjort sina egna grejer till sin mattes glädje och förtvivlan, mognat och blivit en så härligt kompis i sin familj... Osökt kommer jag att tänka på vad jag har framför mig med min gamla snart 13 åriga Tiffy och 8 åriga Tanja.

Tårarna rinner och det känns sorgligt en stund, så kommer ett litet yrväder tassande och lägger tassarna i knät och all sorg och djupa tankar förbyts så sakta till glädje, förväntan och framförsikt....

Mina vänner det gäller att glädjas åt våra vänner varje dag vi får ha dem hos oss, tiden kan bli så kort. 
                          

Tanja(Flatterhaft murder on the Link) 8,5 år Tiffany (Moonstruck if you say so) 13 år.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0