Så nu har jag anmält Pippi ...

till en utställning i Alingsås i Augusti och dessutom skall vi anmäla oss till Backamo tillsammans med åtminstone ena brodern som heter Rasmus. Efersom Pippi inte tycker om Karlar som tar i henne måste vi naturligtvis träna på det och enftersom jag måste ha ett mål med mina träningar för det mesta så anmäler jag...

Ikväll åkte vi bort till sjön Uspen och tog ett kvällsdopp med barnbarnen,Kinna och hennes Sambo Andreas och Pippis "moster" Kyra.
Jag tog medvetet inte med några dummys utan ville att hon skulle kunna trivas i vattnet ändå... :D
Hon var galen!!!!!!! och hon simmade, inte vackert. Men hon gjorde det utan dummy. :)

det blev en härlig kväll och nu sover lille Hugo gott i vårt sovrum.

Ha en god afton mina vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0