2011 03 02 Tiffys Födelsedag...

Idag är det 13 år sedan I - kullen föddes hos kennel Moonstruck. Det var en fantastisk upplevelse att få hem sin lilla valp och jag hade förberett mig så noga med att läsa alla böcker jag kunde hitta. Favoritförfattaren var Anders Hallgren vars visdom passade mig perfekt tyckte jag, som inte ville ta tag i min hund. Det hade jag redan bestämt mig för. Så gick det som det gick. Trots att alla valpbörcker lovade mig att det var bäst att gå med hunden lös och att hon aldrig skulle sticka från sin förare eftersom det skulle innebära stor fara....Jo pyttsan!!!
Tiffy stack så fort hon kom utanför trädgården och inte kom hon på inkallning heller....Detta fortsatte hon med under de första 3 åren av sitt liv. Sedan blev det något bättre. Idag vänder den gamla på en femöring på visselpipan...Då serveras det nämligen godis.

13 - årsdagen firades med besök av "mormor och morfar" och vi smaskade på semlor allihop för att fira den stora dagen.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0