Det närmar sig söndag med stormsteg...

Har jag tagit mig vatten över huvudet igen??? .... Ja, man kan ju börja undra i alla fall. Vi har inte riktigt kommit så långt i Utställnings-träningen som jag hade önskat. Pippi har missuppfattat vad hon är har jag en känsla av....Hon tror hon är en känguru!  Jag har aldrig sett på maken så hon hoppar högt från stillastående... Hjälp!

                                  Finns det någon som har lite tips och ideer så mottages detta tacksamt ;)

                                                            "Blir det någon mat nån gång?"


Kommentarer
Postat av: Henrik Olsson

En av mina vovvar brukar dela ut hopp-pussar när man kommer hem! :P



Sv: Ja, en fyrhjuling är aldrig fel att ha :)

2011-05-24 @ 12:18:41
URL: http://www.henrikolsson.eu
Postat av: Birgitta

Nu är det ju så att en av flattarnas färdigheter är just detta: Hoppa rakt upp från stillastående. Vet inte riktigt hur det funkar jaktligt, jo dom kanske ser mkt längre bort då.

2011-05-24 @ 21:25:07
URL: http://jaktlabradorer.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0