Nu är det bevisat!

Imorse så gick vi ut i skogen Pippi och jag. 5 stycken dummys hade jag med mig som jag lade ut medan hon satt kvar och tittade på.
Skickade henne och hon plockade in 4 i en rasande fart, men den 5:e hade hon lite problem med så jag fick hjälpa henne lite på traven med att sakta gå ut i sökrutan åt det håll som dummyn låg. Efter lite sökande fann hon den och lämnade av snyggt och prydligt. Efter det gick vi snabbaste vägen hem och Pippi kröp ihop så skönt i min säng. !,5 timme sov hon, därefter följde hon med mig ut med dagbarnen i trädgården. Allt det hispiga och snurriga var borta. Nu var det bara lek och bus och full fart som gällde. Till skillnad från igår då hon bara fått asfaltpromenad på morgonen och höll på att driva mig till vansinne med alla sina påhitt och sitt flackande hit och dit, allt bitande i händerna. Jo nu får de säga vad de vill. Det blir skogen i morgon också.


Regn,regn,regn... när ska det ta sluuut????...
Ikväll blir det avslutning på Rallylydnadskursen. Skönt med en kväll till i veckan att förfoga över. Av någon anledning som tycks kvällarna aldrig räcka till ordentligt.
Nu är det bara att hoppas på bättre väder i morgon


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0