Pippi har gulliga bröder...

Det är så himla kul när man kan ha lite kontakt med kullsyskonen tycker jag. Vi har träffat Totte som är en lugn, klok och eftertänksamt liten herre. Vi har också träffat Ture som är lite mer åt Pippi hållet, bara lite, men han är inte riktigt lika lugn som Totte. Och nu har vi fått kontakt med Rasmus matte som beskriver honom mer åt Totte- hållet. Kanske blir det en liten valp eller unghundsträff att se fram emot.



Rasmus























Pippi






















Pia och Totte, Jag och Pippi, Alexandra och Ture. 15/5 2011


Kommentarer
Postat av: Alexandra Tornblad

Åh! Ja det var verkligen jätteroligt att träffa syskonen. Skönt att se att någon annan också har "mycket valp" :) Tycker att det låter som en toppenidée med en unghundsträff. Vi verkar ju inte bo så långt ifrån varandra, en del av oss. Lycka till på utställningen i helgen! Själv börjar jag bli lite nervös. Ture står fint, men jag vet inte riktigt hur jag ska springa med honom... Det löser sig.



Jättekramar från Alex och Ture.

2011-05-26 @ 15:26:52
Postat av: Kinna

Oj ja Rasmus var verkligen lik min Kyra när man tittar påå dessa bilder så ser det ju ut som att det är Pippi (mamman) o min Kyra (syster)hahah så roligt.

KRAM!

2011-05-31 @ 20:08:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0