Idag har jag varit lite ...

kreativ. Jag är innerligt trött på att lilla gumman inte kan gå ute p ga att hon får skavsår av gummistöveln. Vanliga sockar är ju som bekant inte att föredra i väder som de senaste veckornas.
Jag har hittat ytterligare två små skavsår till, trots att hon haft den jäkla stöveln så minimalt... Men sömmarna ligger på insidan. Tror sjutton att det lätt kan bli skavsår då. Alltså gjorde jag slag i saken idag och sydde ett inomhusskydd av tjugo år gamla tygblöjor. (Där ser man vad det är bra att spara på saker och ting)  :)

Så här snällt ligger Pippi på trimbordet när vi skall ta på skydd. )


Och ett utohusskydd av plastad frotte. Med sömmarna på utsidan.
Inte så vackra precis, men de fyller förhoppningsvis sin funktion. :)


Kommentarer
Postat av: Karro och King :)

Haha påhittigt :) Vart ju bra det där :) Trevlig helg på er :)

2011-09-24 @ 00:10:59
URL: http://www.karroochking.se
Postat av: Dessi & Teddie :)

Fiffigt! :)

2011-09-29 @ 18:02:25
URL: http://lagottonteddie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0