Katt och hund!

Ibland blir jag så himla glad av att se på Pippi och Bamse. Dom tycker verkligen om varandra, och måste lita till hundra procent på varandra. Bamse får slå pippi på nosen och ja, han har lite klor framme nu för tiden. Pippi i sin tur håller fast honom och biter om än försiktigt på honom både här och där. Ibland far de omkring som idioter och då är det vi som får noja på dem!

Pippi och Bamse är som ler och långhalm. Tänk vad mycket fördomar angående katter som jag måste göra mig kvitt. Man kan inte lämna Bamse utan att han blir ledsen. Det syns i hela hans uppenbarelse, skit samma vad ni forskare säger! Och glädjen när vi kommer tillbaka går heller inte att ta fel på. Den förmedlas så jag känner det i hela kroppen.
Men åsikter som att " Katter kan vara ensamma i tre dagar" trodde jag var sanna till för några månader sedan.  För katter är sig själv närmast. Ja jo det kan väl tänkas men sociala kan de vara ändå!!!  Där ser man att man lär sig lite varje ny dag.





Även utomhus busar de med varandra mina båda älsklingar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0