Våren är här!!!!!

Hur underbart är inte det??? Jag mår ialla fall så mycket bättre. Våren är för mig nästan bättre än sommaren!
Sitter här och lyssnar till T-rex, mmmm..... :)  Spotify är bra att ha!

Vi var på kurs förrgår. Det gick ganska bra lite fler hundar hade kommit denna gången. Det märktes på Pippi, men jag är nöjd ändå. Hon avvek två gånger men kom tillbaka bägge gångerna på inkallningen...Sköönt!
Promenade innan kursen resulterade i älgbesök. Fattar inte varför han skall hålla sig precis i skogen 75meter från klubben och alla hundarna....Han är antagligen ganska cool.
Men det är inte jag... Det blev tvärstopp och promenad tilbaka till klubben igen. :D

Fegis är vad man är!
Ha en bra helg gott folk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0